Allbet代理:Prince Harry wins first step of UK newspaper libel case


Prince Harry says the Mail on Sunday’s article, which was published in February, caused him ‘substantial hurt, embarrassment and distress’. – EPA pic, July 8, 2022.

A NEWSPAPER article that claimed Prince Harry’s public relations team had “put a positive spin” on a dispute with the UK government over who paid for his bodyguards was defamatory, a British judge ruled on today.




Harry, who quit royal frontline duties in 2020 with wife Meghan, sued the Mail on Sunday’s publisher Associated Newspapers Limited (ANL) over the article, which was published in February.


  • 评论列表: